24 Mart 2012 Cumartesi

susmak

                                                SUSMAK
şimdi benden alınan her şeyi geri istesem şafağı yine güneş söktürümü çaresiz dalgalarım yine mefluç kayalıklara çarpmaktan vazg geçermi ? iimdeki kıyametler her gün birini öldürüyor canım yanıyor demeye kalmadan küçük bir çocuk beliriyor birden dur diyor bana dur sorular bana tuzak kuruyor artık soruyoorum öyleyse durmak okadar kolaymı susmak hiç can yakmazmı ???  ben ayrılık acısını mühür yaptım içimde sussam ne değişirki içim haykırıyor kulaklarım duymuyor bedenim acıyor şimdi söylürorum yeter herkeze her şeye  tüm yaşanmışlıklara rağmen yeter !!! nefes almak benim için bir son değil yüzüme çaresiz gözlerim bakıp söylenen kelimeler sonum getirdi zaten  Ben sensizliği bir uçurtma yaptım bıraktım artık o haykırıyor şimdi söyle sussam ne fayda konuşsam ne fayda ederki.!..?


aclarım yelken açtı yalnızlıklara
ayrılıklar götürdü bak beni senden uzağa 
mühürlü yürekler sussa ne fayda
bu beden sana karşı konuşmadıkça 










       

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa